بخند 8
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بخند 8
نوشته شده در پنج شنبه 6 شهريور 1393
بازدید : 199
نویسنده : حسین و محمدکاظم

سوال امتحانی چند نسل بعد

1-پوک چیست؟شرح دهید . (5 نمره)

 2-چهار تن از نامدارترين ادمين هاي فيسبوك را نام ببريد.(2نمره)

 3-چه كسي بزرگترين صفحه فيسبوك را تاسيس كرد ؟ (1نمره)

 4-چه كساني به ريپورت كنندگان معروف بودند؟ (0.5 نمره)

 5-در گذشته چه كساني بيشترين لايك را دريافت مي كردند؟ (1نمره)

 6-كامنت چه بوده است؟(2نمره)

 7-دزديدن استاتوس چه حكمي داشته است؟ (1 نمره)

 8-سر سلسله ی پیج غیر مجاز که بود و چه کرد؟(1نمره)

 9-عبارت رو به رو را تفسير كنيد. :| (1نمره)

..

..

..

یه سوالی در همین لحظه برام پیش اومد گفتم شما رو هم در جریان بزارم نظرتونو بدونم:

اینایی که تو وبلاگاشون کلی ذوق دارن و روزشماری میکنن واسه مدرسه . از سه روز قبل شبا خوابشون نمیبره:

الف: مریضن با آنها مهربان باشیم!!!

ب:زنگ بزنید دیوونه خونه خطرناکن!!!

ج:نزدیکشون نشید گاز میگیرن!!!

د:من خطای دید دارم...

یعنی خارج از این4 تا نمیشه حالا اگه شما نظر دیگه ای دارین بگید...منتظرم

..

..

..

یه آب میوه خریدم ،روش نوشته بود 100% طبیعی !!

حالا تركیباتش :

 

عصاره آناناس ،آب ،شكر،اسید سیتریك ،پتاسیم یُدید ، وانادیم پنتاكسید ،تری نیتروگلیسیرین ،آ

مونیم دی كرومات ، فسفر هگزا اكسید .
 

هیچی دیگه تا اینارو دیدم ترسیدم منفجر بشه سریع انداختمش دور :)

.

.
.
ﯾﮑﯽ ﯾﻪ پست گذاشته , ﻧﻮﺷﺘﻪ " ﺍﻟﻤﯿﺮﺍﻣﻤﻨﻮﻥ
..

دوساعته می خونمش امیر المومنین :|
 
 .
.
.
زنگ زدم به مامانم گفتم من همين الان يه آيفون 5
ميخوام بگو خــــوب :))))

.
.
.

یکی ﺍﺯ ﺗﻔﺮﯾﺤﺎﺕ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﭼﻨﺪﺗﺎ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺁﺏ
ﻣﯿﺨﻮﺭﺩﻡ . ﺑﻌﺪ ﺩﺭﺍﺯ ﻣﯿﮑﺸﯿﺪﻡ ﻭ ﺷﮑﻤﻤﻮ ﺗﮑﻮﻥ ﻣﯿﺪﺍﺩﻡ . ﺍﺯ ﺗﻮ
ﺷﮑﻤﻢ ﺻﺪﺍﯼ ﺁﺏ ﻣﯿﻮﻣﺪ !
^_^
ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺳﻮﺍﺣﻞ ﺻﺨﺮﻩ ﺍﯼ ﺑﻬﻢ ﺩﺳﺖ ﻣﯿﺪﺍﺩ!!

 

.

.
.

معلم: نصف 8 چی میشه
 
دانش آموز: بستگی داره چجوری نصفش کنیم اگر افقی نصف کنیم میشه 0

اگه عمودی نصف کنیم میشه 3 !

.
.
.

هر کجا هستی باش ، به درک !

پنجره ، فکر ، هوا ، عشق ، زمین مال خودت …

اصن خاک تو سرت …

(سهراب سپهری اعصابش خورده هیچی نگید)


.
.
.

اینایی که سر جلسه امتحان برگه اضافه می خوان

رو باید به جرم تخریب روحیه دیگران کشت

والا . . .

.

.

.

 

طرف تو آهنگش میگه :
چرا خورشید میتابه چرا میچرخه زمین
عشق من بگو چرا تو فقط بگو همین
خب روانی مگه با گالیله و نیوتــــــــون طرفی !؟

.

.

.


ابروی خرو برداری آهو میشه؟؟نه خدایی میشه؟نمیشه دیگه!!!

نکن برادر من نکن!!!!

.
.
.

عَکَدمی موسیقی گوگوش :

<<< عر عر عر عر عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر >>>

خانوم گوگوش (در حالی که بلند شده و دست میزنه) : براوووووووو

هومن خلعتبری : یه جاهاییش رو فالش خوندی ولی در کل راضیم...

بابک سعیدی : با احساست منو شگفت زده کردی (کف کردم )

رها اعتمادی : میتونید الان این آهنگ پشم ریزون رو کاملا رایگان دَنلود کنید

.

.

.

نفرین هاي 2013
الهی تو افق محو نشی
به حق سیدالشهدا پرایدتو بدزدن
به حرمت 5 تن گوشیت از جیبت در نیاد
الهی با جاستین محشور بشی.
.
.
.

غصه زیاد بخورید، حرص بخورید، خلاصه هرکاری تونستید بکنید زودتر پیرشید
خانه سالمندان هنوز مخطلته!!!

 

.
.
.

ﺗﻮ ﺳﺮﯾﺎﻝ ﻣﺎﺩﺭﺍﻧﻪ

ﯾﺎﺭﻭ ﻣﻮﻗﻊ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ﺑﻪ ﺟﺎ ﺑﻄﺮﯼ ﻣﺸﺮﻭﺏ، ﺷﺮﺑﺖ ﻣﻌﺪﻩ ﺭﻭ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﻩ ﻣﯿﺮﻩﺑﺎﻻ . 

ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺿﺮﻏﺎﻣﯽ

.
.
.

میدونین تو ادبیات زرافه ها ”این” وجود نداره !

چون از اون ارتفاع چیزی رو از نزدیک نمیبینن ! :))

“این” میشه “اون”

برید حال کنین با این اطلاعات !!

 

.
.

تو خونمون از ترس مامانم طوری فرهنگ سازی شده که همه با لیوان میرن دم یخچال

ولی پارچو سر میکشن و خیلی آروم میان لیوانو میزارن سر جاش میرن …

.

.

.
 
یکی از سخت ترین کارای این دوره و زمونه اینه که

بدونی چه جوری با یه بچه رفتار کنی که بهت فحش نده !

..

..

..

..

..

..

فرخنده میلاد رسول اکرم محمد مصطفی

.

.

.

.

.

.

.

اینها دیشب تو  پارتی دستگیر شدند!

البته خجسته هم بود که در رفت...

..

..

..

ی قراره مهم داشتم...

جلو اینه ی چند ربعی بود وایساده بودم

داشتم به خودم میرسیدم....

خداییش خیلی خوب شده بودم....

غرور منو گرفته بود که متوجه شدم بابام ایستاده منو نگاه میکنه

هی سرشو تکون میداد نچ نچ میکرد....

ما هم جو برمون داشته بود که از داشتن همچین فرزند خوشتیپی

به خودش افتخار میکنه....

و با لحنی ارام و شاعرانه دستش را روی شانه ام گذاشت و گفت:

ببین فرزندم تو همون خری هستی که هستی انقدر خودتو اذیت نکن

که یهو برگشت گفت:((یعنی اگع گوسفند این همه به خودش میرسید

وضعش بهتر از تو بود.....))

شبیه میمون کرده خودشو...اه اه.....

ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااصصصصصصصصصصصصصصصصن 

ی وووووووووووووووووووووووووووضضضضضضضضضضضضضضعععععععععععععععععععععععععععع

..

..

..

من برگشتم

 

ممنونم از لطفتون من شر منده شماهام....

.

.

و

و

سالها دل طلب جام جم از ما میکرد......

.

.

.

.

خوب رفتم براش ست اپ باکس خریدم دیگه بتونه ببینه...!!!طفلک 

 

گناه داره خووووووووووو

 

منم روشو زمین ننداختم....!!!

..

..

..

ترساندن گربه تا سرحد مرگ !!! ( تصویر متحرک )

 

..

..

..

عجب گازی می گیره !!! ( عکس متحرک )

 

..

..

..

یـکـی از تـفـریـحـات دوره راهنماییم ایـن بـود کــه :
کـپـسول آمـوکـسی سیلیـن مینـداخـتـم تـو بـخـاری کلاس!!
یـه بوی گـنـد افـتـضاحی داشت کـه هـمـه بـالا می آوردن 
تــا ۸سـاعـت نـمـیـشد نـفـس بـکـشـی
مـعـلـم مـیگـفـت هـمـه حـیـاط 
تـا آخـریـن زنـگ بــچـه هـا دعــام میکــردن 
مـن الان بــه ایـنـجـا رسیـدم مـدیـون دعـای اونــام 

..

..

..

بقیه تو پست بعدی منتظر باشین تموم شد

 

 

 



:: برچسب‌ها: جک , خنده دونی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: